Ghid eCuisine Promo

(P) Cupa Agentiilor la Gatit by Lidl

3 zile de sărbătoare cu idei şi ingrediente, cu cei mai creativi 300 de români.
agentia_anului_-_geometry_global_cu_de_toate.jpg

Cupa Agenţiilor la Gătit by Lidl, organizată de IQads, şi-a desemnat câştigătorii, după 3 zile de competiţie,cu 28 de agenţii venite să facă spectacol și 300 de participanți în bucătărie și în galerie. Au fost acordate 90 de premii în total, atât la proba principală, cât și la probele speciale, atât pentru priceperea din bucătărie, cât și pentru creativitate.

Premiul cel mare, Agenţia Anului la Gătit, oferit de Lidl, a fost câştigat de Geometry Global, cu echipa Cu De Toate. Vedeți toate premiile, imagini de la Cupă și panorame 360 cu farfuriile create pe site-ul evenimentului.

În primele două zile ale evenimentului (15 și 16 iulie), echipele au preparat rețetele pregătite și testate de acasă, în care au reintepretat creativ câte un ingredient secret și le-au prezentat juriului. În ziua finalei, cele mai bune 12 echipe calificate s-au întrecut pe o singură rețetă: souffle de ciocolată sau lava cake, cunoscut și temut de unii ca moelleux au chocolat. Un desert simplu, cu ingrediente de bază, dar căruia echipele i-au putut adăuga un ingredient-semnatură, o demonstrație de creativitate și execuție, ca-n publicitate. Dincolo de învelișul pufos, aștepta ciocolată lichidă, care e musai să erupă în farfurie odată despicată prăjitura. 

Agenţia Anului la Gătit, premiul oferit de Lidl, a ajuns la Geometry Global, trofeul fiind adus de echipa lor, Cu de toate. După ce în prima zi au gătit mămăligă fusion (sau Mamaling pe degete 2015), în finala au impresionat cu cel mai bun lavă cake, adăugând un ingredient-semnatura pe lângă lista de bază.

Premiul al doilea a mers la The Kooks de la Advice Students, care au câştigat datorită unui vulcan ciocolatiu cu mascarpone. 

Premiul al treilea a fost luat de Bake’n’roll Bookster, care au întregit podiumul, aşezându-se pe un loc 3 binemeritat, cu un lava cake cu chilli. 

Premoniţia celor de la GOLin Farfurie s-a adeverit, pentru că juraţii au golit farfuria celor de la Golin, al căror lava cake a și fost încoronat pentru locul IV. 

Georgiana Tugearu (PR & CSR Manager Lidl România), Carmen Georgescu (Marketing and Communication Manager Electrolux), Romana Rista (Director de Operaţiuni Privileg şi Project Manager Chef Parade România), Maria Belu-Burtea (Editor în Chief, Click! Poftă bună), Alexandra Sârbu (Project Manager Gustos.ro) și Emanuel Babucea (Brand & Sales Manager, Zepter România), au jurizat cele 3 zile de competiție și au fost impresionați de evoluțiile echipelor.

Premiile speciale 

Premiul special Secret Ingredient by Electrolux a fost obţinut de două echipe în loc de una singură, atât de multe şi de minunate au fost interpretările creative ale ingredientelor alese de echipe în reţetă de la proba principală. Cele două echipe câştigătoare au fost ICEE Cookies (de la Think digital) cu reţetă de Basmati ai Quattro Formaggi avec Poulet Mermel şi PRIME Taste (de la Prime) cu reţeta lor de Cupcakes cu bacon a la PRIME. 

La şcoala de cooking Chef Parade, participanţii la Cupa Agenţiilor au dat frâu liber creativităţii cu ajutorul electrocasnicelor Electrolux cu care aceasta este dotată. Mai mult, concurenţii au beneficiat de un training de specialitate din partea Electrolux pentru a învăţa cum cuptorul CombiSteam sau plita cu inducţie InfiniteInduction™ îi pot ajuta să atingă perfecţiunea culinară. Astfel, aceştia au fost pregătiţi să răspundă provocării Electrolux de a integra un ingredient secret într-un mod inedit în reţetele cu care au participat la competiţie. 

„Am fost impresionaţi de pasiunea şi creativitatea de care au dat dovadă participanţii la Cupa Agenţiilor. Ei au integrat în reţetele lor ingrediente secrete precum vinul, scorţişoară, fisticul sau lime-ul şi, cel mai important, au dat frâu liber imaginaţiei şi s-au distrat în bucătărie. Sperăm că la anul şi mai multe agenţii să răspundă provocării IQads, deoarece un lucru este clar: foarte multe persoane sunt pasionate de gătit, iar când pasiunea este susţinută de electrocasnice de top, rezultatele nu pot fi decât pe măsură”, declară Carmen Georgescu (Director de Marketing şi Comunicare Electrolux România).

Electrolux a premiat echipele Think Digital şi Prime, care au impresionat prin creativitate cu premiul Secret Ingredient, care a constat într-un Sport Blender Electrolux oferit fiecărui membru al celor 2 echipe. 

Încălzirea pentru competiţia principală a fost asigurată, în primele 2 zile, de probă specială Joacă-te cu Jacobs, iar la sfârşitul celor 3 zile concurenţii au primit premii pe măsură: Fake it till you art it (pentru cea mai haioasă încercare de latte art), Reprofilează-te, fii barman (pentru cel mai bun mix care conţine cafea şi alcool) sau Simple is always a good idea (pentru cea mai “normală”, dar gustoasă cafea)

Competiţia specială Vara Bonduelle şi-a desemnat şi ea câştigătorii: în doar 10 minute, concurenţii şi-au demonstrat îndemânarea într-o probă fulger, care a adus culorile verii pe papilele gustative ale juraţilor Bonduelle. 

Impresionaţi fiind de preparatele concurenţilor, juraţii Bonduelle au acordat Premiul mare Vara Bonduelle câte unei echipe din fiecare serie. BucatarIAAsKUBISnacksCreiere la capacActive ChefsThe PRIME Taste, Cu De Toate şi Bake’n’roll Bookster.

Samdam, care a adus cele mai creative promoţionale şi o competiţie fulger în eveniment, a acordat 3 premii speciale echipelor care s-au remarcat în moduri creative. Astfel, Premiul pentru exuberanță a ajuns la Geometry Global aka Cu De Toate (sub forma unui bluetooth shower speaker), Premiul pentru un plus de energie măsurabilă a ajuns la Active Chefs de la Active Ad (sub forma unor dispozitive de fitness tracking), iar Premiul pentru cea mai bună comunicare în echipă la GOLin Farfurie de la GOLIN (sub forma unor hub-uri USB). 

Ocean Fish a adus timp de 3 zile pește creativ, pentru deliciul participanţilor obosiţi de atâta gătit. Tot ei au oferit şi 3 premii tematice: cel pentru cea mai gălăgioasă echipa a ajuns la fetele de la Curcubeu pe Ceru’ Gurii by Business Results (care punctau fiecare preparat cu vocalize victorioase), cel pentru cea mai colorată farfurie la Migdala Veselă by MVcom (care au adus cele mai multe culori la un loc), iar cel pentru cea mai fresh reţeta către 5 Knives by Five’s (care au avut şi cea mai fresh echipa, gătind prima oară în formula asta). Fiecare premiu a constat în semipreparate din peste păstrate bine în câte o ladă frigorifică şi o invitaţie în fabrică Ocean Fish, ca să vadă cum se prepară şi se ambalează peştele creativ. 

Training-urile tehnice susținute de Mugur Marinescu de la Electrolux și de Emanuel Babucea de la Zepter le-au usurat munca celor 28 de echipe în calificari.

IQads a acordat premii speciale pentru cei mai creativi romani, echipele meritând cu vârf și îndesat tocatoarele-premiu deja consacrate.

Echipa Pastellini a zâmbit aproape tot timpul, drept pentru care li s-a acordat premiul pentru cea mai veselă farfurie. 

Premiul special Brainstorming Food a ajuns la Foodwisers, care au pregătit o rețetă înțeleaptă, numai bună de gătit pentru un plus de inspirație. 

Echipa Food Nuevolutiona primit premiul pentru Cel mai bun plating, opera Gretei, Art Directoul agenției Nuevo. 

Cel mai bun preparat din curtea școlii este premiul pe care l-au primitLunchbox, de la Outbox. 

Pe IQads puteți citi mai multe în seria editorială dedicată evenimentului: reportajele liveechipele participantepartenerii evenimentului, endorserii partenerilor și antreprenorii creativi ai gătitului. Iar pe site-ul Cupei puteți vedea toate premiile speciale acordate în competiție și fotografii de la eveniment, dar și panorame 360 cu farfuriile echipelor.

Despre Cupa Agenţiilor la Gătit 

Creativii ingredientelor, ai prezentărilor culinare şi suporterii lor îşi găsesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agenţiilor la Gătit. Aducem creativii în bucătărie din 2013 şi stârnim industria să se înfrunte în preparate. În 2015, Cupa Agenţiilor by Lidl a fost gazduită de Chef Parade Cooking School, a beneficiat de tehnologie de la Electrolux, iar preparatele au fost gîtite sanatos cu Zepter. Participanții s-au jucat cu Jacobs și au degustat altă mâncare de pește de la Ocean Fish, în timp ce legumele au fost răsfațate de Bonduelle. Promoționalele creative au fost asigurate de Samdam.

Deliciul foto al evenimentului a fost asigurat de Miluta Flueras și de Fotograful Tau, sistemul open photobooth a fost oferit de S.Miles, fotografiile 360 ale preparatelor au fost facute de Produkt.ro, iar filmarea și montajul au fost asigurate de Ivan Creativ. Ajutoare de nădejde au fost voluntarii de la Brigada de Voluntari

Cupa Agenţiilor la Gătit este un eveniment IQads, cu soluţii de la AdProduction, tipărituri creative de la Grafică şi Tipar, spectacol tehnic de la Five’s şi ajutoare de încredere de la Brigada de Voluntari, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Poftă bună!, La Cucina, Mixtopia şi Elevate.

Echipa IQads care a participat la înfăptuirea acestui eveniment: Marin Preda (Business Developer), Sandra Cristu (Project Manager & Editor), Mihaela Craciunescu (Project Manager), Andrei Barbu (Project Manager), Andrei Buhlea (Jr. Project Manager), Miruna Spataru (Sr. Editor). 

Despre partenerii evenimentului 

Despre Lidl
De la intrarea pe piata românească în 2011, Lidl a devenit unul dintre cei mai  importanţi retaileri din România. În 2015, Lidl lansează Bucătăria Lidl, unde chef Florin Dumitrescu şi actorul Andrei Aradits demonstrează că oricine poate găti simplu şi original.

Bucătăria Lidl e locul de întâlnire a celor care iubesc mâncarea, gătitul şi petrecerea timpului alături de cei dragi în jurul mesei. Creată sub forma unei platforme online, Bucătăria Lidl îşi propune să devină un loc de inspiraţie deopotrivă pentru cei experimentaţi şi pentru cei care îşi doresc să înveţe să pregătească reţete delicioase la preţuri avantajoase. 

Despre Chef Parade
Conceptul Chef Parade este adus și dezvoltat în România de către Privileg Catering. Într-un spațiu modern, Chef Parade Cooking School găzduiește cursuri de gătit, petreceri, workshop-uri și team building-uri pentru corporații, adresându-se tuturor celor care vor să învețe, să se relaxeze sau să-și desăvârșească abilitățile culinare. 

Despre Electrolux
Cu aproape 100 de ani de experienţă în realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucătari profesionişti din Europa, Electrolux aduce excelenta culinară atât în cele mai renumite bucătarii ale lumii, cât şi în casele utilizatorilor.

Pe platforma The Secret Ingredient, Electrolux propune în fiecare lună un ingredient secret, însoţit de trucuri profesionale pentru a-l integra uşor şi simplu în reţetele realizate chiar în bucătăria proprie. Astfel, Electrolux aduce excelentă în bucătărie nu doar prin tehnologie de top, ci şi prin informaţiile şi sugestiile care dezvoltă creativitatea culinară. Pe platforma pot fi găsite informaţii despre istoria, valorile nutritive, reţete şi idei de folosire a ingredientului secret al lunii în meniul de zi cu zi. Toate aceste sfaturi şi secrete culinare sunt oferite de Electrolux în parteneriat cu Chefi profesionişti.

Despre Zepter
Zepter International a fost fondat în 1986 iar produsele sale revoluţionează permanent universul gătitului. Vasele Zepter Masterpiece alcătuiesc un sistem unic ce permite o preparare corectă a hranei sănătoase, iar sistemul de vidare VacSy păstrează corect alimentele şi le prelungeşte durata de viaţă. Cu Zepter economisiţi alimente, energie, timp şi bani, dar cel mai important, vă protejaţi sănătatea. 

Despre Jacobs
Jacobs Kronung este ceaşcă de cafea aburindă care te trezeşte blând dimineaţa şi îţi promite că vei avea o zi frumoasă. Este Alintaroma care te îmbie şi care te îndeamnă să te opreşti pentru câteva minute şi să laşi vorbele să vină de la sine. Între tine şi cei câţiva prieteni de suflet. Doar voi. Câteva minute. Anul acesta, Jacobs îşi invita consumatorii la o nouă provocare “Joacă-te cu Jacobs“. Iubitorii cafelei sunt invitaţi să îşi redescopere cafeaua preferată de zi cu zi şi să încerce gusturi deosebite, cu ajutorul reţetelor inovatoare propuse de cafeaua Jacobs.

Despre Bonduelle
Grupul Bonduelle este lider mondial în legume prelucrate şi unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de legume conservate şi congelate din România. Bonduelle este condus de o Viziune în care alimentaţia vegetală este esenţială pentru o viaţă mai bună, cu impact asupra sănătăţii şi a mediului înconjurător. Dat fiind că alimentaţia vegetală ar trebui să fie tot mai prezenta la mesele de zi cu zi, Misiunea Bonduelle este să dezvolte cultura de a mânca legume pentru sănătate şi plăcere. Un brand care a câştigat încrederea consumatorilor, Bonduelle a obţinut distincţiile Superbrand, Best Buy Award şi QuDal. 

Despre Samdam
Grupul Samdam oferă de mai bine de 20 de ani  soluţii complete şi personalizate de produse promoţionale, cadouri premium, cadouri business, textile, echipamente de lucru şi programe de loialitate. Experienţă, profesionalismul şi flexibilitatea echipei Samdam le oferă clienţilor încrederea că proiectele lor se afla pe mâini bune, încă de la prima colaborare.  

Despre Ocean Fish
Ocean Fish este o companie 100% românească, înfiinţată în anul 1998, fiind liderul de piaţă la semipreparate din peste, fructe de mare şi peşte congelat sau afumat. Compania deţine o fabrică modernă, utilata la cele mai înalte standarde internaţionale. Întregul proces de producţie are loc sub un sistem de management autorizat al siguranţei produselor alimentare. Ocean Fish a devenit prima opţiune a consumatorilor în ceea ce priveşte produsele de peşte de calitate superioară.

Facebook Comments


PUBLICITATE

EVENIMENTE



PUBLICITATE