Concursuri Uncategorized

Activia Fructe – o noua gama cu un concept inedit de comunicare!

Noile iaurturi vor beneficia de o campanie de promovare inedita. Timp de o luna de zile, intre 1-30 noiembrie, pasarela de la statia de metrou Victoriei va fi transformata in universul Activia Fructe, iar trecatorii se vor bucura de o experienta extrasenzoriala: iaurt gustos, fructe apetisante si parfumul lor incantator.
universul_activia_fructe_mic.jpg

In paralel, va fi lansat un concurs printr-o aplicatie speciala pe Facebook. Concursul se va desfasura pe www.facebok.com/activia.romania, intr-o sectiune dedicata (tab-ul ”Activia Fructe”). Participantii isi pot alege aici iaurtul Activia Fructe preferat dintre cele 4 variante si sunt incurajati sa-si exprime creativitatea, scriind un mesaj haios, dar si convingator, prin care sa-si pazeasca iaurtul de colegii „pofticiosi”. Mesajele vor intra intr-o galerie speciala, unde pot fi votate online zilnic si, in acelasi timp, vor fi printate si afisate la metrou, in universul Activia Fructe.

Astfel, mesajele se pot vota prin scanarea QR codului amplasat pe fiecare in parte. Saptamânal, unul dintre mesaje va fi declarat câstigator, iar autorul va primi iaurt Activia Fructe pentru o luna, pentru el si colegii sai „pofticiosi”.

Facebook Comments


Taguri

samira.stefan

Adauga comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

EVENIMENTE



PUBLICITATE