Uncategorized

Ciocolata Milka ne indeamna la tandrete

Sursa
ADVERTORIAL
Noua campanie de comunicare lansata de Milka sta sub semnul tandretii, incercand sa asocieze ciocolata cu un indemn de a ne manifesta mai des afectiunea fata de cei dragi. “Indrazneste sa fii tandru” este noul mesaj al campaniei demarate in luna august.
milka.jpg

Tu cat de des faci gesturi tandre fata de cei apropiati? De la aceasta intrebare a pornit si studiul care a stat la baza noii campanii Milka “Indrazneste sa fii tandru”. S-a dovedit in urma Raportului privind Tandretea ca 2 din 5 europeni considera ca sunt prea stresati pentru a impartasi un moment de tandrete cu prietenii si familia. In ceea ce-i priveste pe romani, 43% dau vina pe stres pentru lipsa de gesturi afective aratate prietenilor si familiei.

Milka a dezvoltat si o Harta a Tandretii, pe care a identificat punctele fierbinti din punct de vedere afectiv, maghiarii considerandu-se cel mai tandru popor. In acest clasament, Romania s-a situat pe locul zece, 39% din populatie considerand ca se comporta tandru in fiecare zi. Studiul s-a desfasurat pe un esantion de 8300 de respondenti din 17 tari europene, cuprinzand Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Franta, Germania, Ungaria, Italia, Lituania, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Spania, Turcia si Ucraina.

Dan Puric, invitatul special al evenimentului de lansare a campaniei a explicat, prin cateva povestioare amuzante, importanta gesturilor tandre, el considerand ca “nu trebuie sa indraznesti sa fii tandru, tandretea vine de la sine”. Mai mult decat atat, tandretea, in opinia lui, isi are izvorul in educatie si de aceea exista diferente de la o cultura la alta, de la un popor la altul.

Facebook Comments


Admin

Adauga comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

EVENIMENTE



PUBLICITATE