Gateste usor si sanatos in „bucataria mobila”

Lidl România şi Wave Xperience introduc pe piaţa locală conceptul de “bucătărie mobilă”, dedicat gătitului uşor şi sănătos.
lidl.jpg

Campania Lidl ”Pofteşte şi Găteşte” va vizita 18 oraşe din România în 4 luni

Lidl, cel mai extins lanţ de retail din România, introduce în premieră pe piaţa locală conceptul de ”bucătărie mobilă”.  Astfel, Lidl Romania şi Wave Xperience – diviza de Events Management a agenţiei de Consumer Engagement Wave Division – au construit prima bucătărie mobilă din România: o bucătărie amplasată pe o platformă sofisticată de tir, cu o lungime de 13,5 metri şi o lăţime de 2,5 metri, care cuprinde două bucătării complet utilate şi încă o bucătărie de rezervă. Conceptul vizează încurajarea gătitului sănătos într-o manieră relaxată, conştientă şi confortabilă din punct de vedere financiar. 

 

Bucătăria mobilă „Pofteşte şi Găteşte” este o continuare a campaniei de comunicare recent lansate de către Lidl România prin care se promovează gătitul uşor şi sănătos la preţuri avantajoase. Principiile după care se ghidează noua campanie sunt distracţia şi relaxarea în bucătărie. 

Pofta de distracţie în bucătărie, susţinută de vedetele campaniei, a fost adusă mai aproape de client, printr-o degustare de produse marca proprie Lidl, chiar prin intermediul acestui dispozitiv mobil. Prepararea şi degustarea produselor prin intermediul bucătăriei mobile „Pofteşte şi Găteşte” va dura 4 luni, va străbate 18 oraşe de-a lungul României şi are ca scop oferirea unor alternative la îndemână pentru un gătit uşor şi sănătos.

Printre vedetele care vor participa alături de Lidl în cadrul caravanei „Pofteşte şi Gateste” se numără: Antonio Passarelli, Petrişor Tănase şi Petru Buiuca, ce îi vor învăţa pe locuitorii diferitelor oraşe vizitate să gătească în spiritul alimentaţiei sănătoase. Construcţia bucătăriei mobile a durat două luni de zile şi a implicat o echipă de proiect formată din cinci oameni. 

Facebook Comments

PUBLICITATE

PUBLICITATE

EVENIMENTE



PUBLICITATE