Uncategorized

National Geographic a celebrat mamaliga ca brand national

Text
ADVERTORIAL
“Romanii se definesc ei insisi ca un popor de mamaligari, iar România e tara mamaligii. In timpurile actuale, alimentul a ajuns sintagma nationala, fara a beneficia insa de un marketing pe masura, menit s-o faca un brand culinar de succes comercial”, declara Cristian Lascu, redactor-sef National Geographic.
mamaliga.jpg

Pe 5 aprilie, National Geographic a organizat in parteneriat cu Boromir si Napolact evenimentul “Mamaliga” la Muzeul National al Taranului Roman din Bucuresti. Astfel, povestea mamaligii ca brand national a fost readusa in atentia celor aproximativ 400 de invitati care au degustat-o si s-au relaxat
intr-o atmosfera autentic romaneasca. 

Esenta a multor aspecte legate de istoria, cultura si chiar filozofia noastra, dar si obicei culinar marginalizat in ritmul alert al vietii actuale, mamaliga merita mai multa atentie. Toate aceste idei sunt expuse pe larg intr-un articol omonim din editia de aprilie a revistei National Geographic, disponibila la toate punctele de difuzare a presei din tara.

CLICK AICI PENTRU MAI MULTE POZE DE LA EVENIMENT!

Facebook Comments


Taguri

PUBLICITATE

EVENIMENTE



PUBLICITATE